Povestea frumoasă a unei căsnicii nefericite

redactat de Stancsuy Sanda

 

 

În urmă cu foarte mulţi ani se întampla să fiu undeva în plin câmp, căutând maci roşii. Câmpul era pustiu şi gol dar undeva într-un lăstăriş, am zărit un spin. L-am privit şi-am plecat, dar gândul mi-a rămas la el. A doua zi m-am dus iarăşi în acelaşi câmp gol şi pustiu, dar nu să caut maci, m-am dus să iau acel spin la care imi rămăsese gândul in urmă cu o zi.

Am luat spinul din pământul uscat şi zdrelit, l-am purtat cu atenţie până am ajuns în grădina unde urma să-l plantez.Am pregătit terenul ca un grădinar iscusit ce mă consideram, deoarece îi alesesem un loc luminos în centrul grădinii, tocmai pe considerentul că restul florilor vor păli în spelndoarea şi frumuseţea spinului, pe care urma să-l plantez. Din acel moment am început să am grijă de spinul meu cu care eram în fiecare zi şoptindu-i că aştept minuni de la el. De fiecare dată spinul mă răsplătea cu câte o mică înţepătură, iar eu îi mulţumeam intes, crezând că în următoarea zi se va întampla minunea pentru care eu l-am adus  din câmpul gol şi pustiu pentru a înfrumuseţa personalitatea grădinii mele.In fiecare zi spinul făcea la fel,văzându-se acoperit de atâta importanţă. Deşi mă înţepa în fiecare zi, iar rând pe rând celelalte flori din grădina mea îmi plângeau de milă, eu le ignoram şi continuam să aştept minunea de la spin , dar nu se întâmpla nimic… până când într-o zi i-am şoptit că preferam să fie un mac roşu nu un spin, iar el s-a enervat atât de tare încât m-a înţepat cu toţi spinişorii pe care îi mai dobândise pe tot parcursul anilor cât eu am avut grija de el. Deşi îmi curgea sângele şiroaie, eu continuam să am grijă de el în continuare, dar cu multă precauţie să nu ma pătez de sânge.Din ziua în care i-a spus de macii roşii, am început să văd doar maci roşii înflorind din spinul meu arid şi gol, până într-o zi când am hotărât că locul spinului meu nu mai este în acel loc frumos din grădină şi că nu mai vreau să am grija de el, hotărând  să îl scot şi să îş pun rezemat de gardul grădinii, poate s-o întâmpla ceva cu el. Il priveam în fiecare zi cu tristeţe, cerându-i socoteală pentru „macii roşii” în care îmi transformase gândul, iar el la rândul lui îmi răspundea trist şi pustiu ” dacă un mac, eu ştiam că nu pot să devin, nu te lăsam să mă culegi din acel pământ uscat, gol şi pustiu” .

Bătut de vânt, de ploaie şi tristeţi, bietului spin îi căzuseră acele la pământ, la fel cum era când l-am cules.Îl priveam zi de zi şi mă gândeam dacă să-l replantez, dar un gând ce mă bătea de mult, îmi spuse: Timpul -strigând în gura mare-, doar timpul îţi va spune ce soartă va avea. Să-l replantez? sau să-l laşi să moară aşa.

Îţi mulţumesc, spin, pentru că ai devenit macul meu roşu!

4 Răspunsuri to “Povestea frumoasă a unei căsnicii nefericite”


  1. 1 curatenie bucuresti 11 septembrie 2013 la 4:06 PM

    Good day I am so glad I found your webpage, I really found you by error,
    while I was looking on Aol for something else, Anyways I am here now
    and would just like to say kudos for a remarkable post
    and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the minute but
    I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when
    I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the great work.


  1. 1 Starea blogosferei apropiate « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare Trackback pe 1 martie 2012 la 1:21 AM
  2. 2 Starea blogosferei apropiate « Ulise al II-lea cel Ocoş Trackback pe 1 martie 2012 la 1:05 AM
  3. 3 Starea blogosferei apropiate | Amintiri din filumenie Trackback pe 1 martie 2012 la 1:01 AM

Lasă un comentariu




Alege o categorie

Atenţie!

Acest blog este personal iar toate posturile , descrierile , înscrierile pe anumite teme care îmi aparţin (şi nu sunt preluate de pe internet) sunt propria-mi opinie . Daca nu sunteti de acord cu o anumita tema , puteti parasi pagina blog ori treceti in rubrica Reclamaţii

Haideţi şi voi!

precini care dau buna zua

free counters

Acest blog este sub Copyright © Denis , 5 august 2010

Visitors.

Blog stats

  • 14.133 hits

Insereaza adresa ta de mail pentru a primi notificari despre posturi sau commenturi asupra blogului.

Alătură-te celorlalți 11 abonați.

audio

http://78.159.105.243:4623/live/
http://radiobsk.listen2myradio.com
Radio BSK 78.159.105.243:4623